Nutriția dietei în varicoză

nutriția dietei în varicoză

Grasimile sanatoase Pentru vene sanatoase ai nevoie si de grasimi bune. Toate celulele noastre au o membrana sau o captuseala facuta din grasimi, inclusiv celulele care alcatuiesc peretii venelor, organele si alte tesuturi din corp.

ovăz cu vene varicoase

Acizii grasi Omega-3 le asigura nutriția dietei în varicoză si arterelor rezistenta si flexibilitatea. Asta inseamna ca Omega-3 este un nutrient vital, care iti ajuta venele sa isi mentina vitalitatea.

Asa ca, pentru vene cat mai sanatoase, include pe lista ta de cumparaturi alimente bogate in Omega Nutriția dietei în varicoză alimentare Desi acestea nu iti influenteaza venele in mod direct, fibrele alimentare ajuta la prevenirea aterosclerozei intarirea arterelor si a bolilor cardiovasculare.

lobochy varicoză

Fibrele alimentare se gasesc in toate fructele si legumele, nucile, semintele, leguminoasele si cerealele integrale.

Unele dintre cele mai bune surse de fibre sunt faina din grau integral, orezul brun, popcornul, orzul si ovazul.

preparate în tratamentul varicelor reticulare

Nu este de mirare ca atunci cand bem apa din belsug, aceasta ne ajuta sa ne mentinem venele si arterele intr-o conditie excelenta si ca apa previne boala venoasa. O regula buna in acest sens este sa incerci sa bei opt pahare cu apa pe zi.

furnicături cu vene varicoase

Flavonoidele Bioflavonoidele cunoscute si ca vitamina P pot fi de ajutor la reducerea durerii si edemului umflarii datorate venelor varicoase, in timp ce intaresc tesutul conjunctiv din structura peretilor celulari. Legumele si fructele sunt unele dintre cele mai bune optiuni daca vrei sa te bucuri de o doza buna de flavonoide.

cum să eliminați umflarea în legume varicoase

Interesantsubiecte