Exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Exerciții fizice recomandate în sarcină

Despre nutritie Sportul si sarcina se pot combina foarte bine.

Totusi, inainte de incepe un program de exercitii este important sa discuti cu medicul tau obstetrician. Daca deja practicai sport inainte de a ramane gravida, probabil ca vei putea sa continui programul de exercitii si sa-l adaptezi pe masura ce exerciții în variganțele femeilor însărcinate creste.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Evita suparaincalzirea, mai ales in primul trimestru de sarcina - temperatura corpului tau nu trebuie sa depaseasca 38oC. Iata mai jos care sunt cele mai recomandate exercitii in sarcina: Exercitiile Kegel. Gravidele care recurg la aceste exercitii vor descoperi adesea ca nasc foarte usor. Tonusul muschilor pelvini creste, reduandu-se astfel doua mari probleme care pot aparea in timpul sarcinii: pierderea controlului vezicii urinare si aparitia hemoroizilor.

Multi medici si specialisti in sport considera inotul exerciții în variganțele femeilor însărcinate fiind cel mai sigur mod de intretinere fizica recomandat gravidelor.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Inotul iti mentine corpul tonifiat, dar nu-ti tensioneaza articulatiile. Atunci cand inoti, bataile inimii se accelereaza fara aparitia supraincalzirii. Atentie insa: de evitat scuba divingul sau schiul nautic — in ambele cazuri pot aparea accidente neprevazute.

Exerciții fizice recomandate în sarcină

Mersul pe jos. Este foarte benefic, deoarece este sigur pentru corpul tau.

Gimnastica gravidute with Mihaela Murgu

Genunchii suporta mersul la pas mult mai usor decat alergatul si, in plus, poate fi usor inserat in rutina zilnica.

Incepe usor si fa exercitii de intindere inainte. Poarta pantofi comozi pentru a reduce riscul impiedicarii si pentru a scadea presiunea asupra picioarelor.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Alergarea si joggingul. Daca esti obisnuita sa alergi, poti s-o faci in continuare. Daca nu ai alergat inainte de sarcina, discuta cu medicul tau obstetrician mai intai. Asigura-te ca te hidratezi suficient, evita supraincalzirea si poarta pantofi potriviti pentru acest tip de activitate.

Mersul pe bicicleta.

Sarcina și bolile inflamatorii intestinale

Cel mai bun lucru la bicicleta este ca iti sustine greutatea. Este recomandat sa optezi pentru o bicicleta de camera — astfel, riscul de a cadea este eliminat. Urcatul scarilor si exercitiile la aparate.

Sunt doua modalitati excelente, pentru ca nu implica un risc major de-a te impiedica sau cadea.

Ce sport poți face când ești însărcinată și care îți sunt interzise?

Totusi, e bine sa fii prevazatoare. Urcatul scarilor este o optiune perfecta pentru imbunatatirea ritmului cardiovascular.

  1. De la varicoză pe bază de castane
  2. Model de Meniu Sănătos Pentru Femeile însărcinate | rotunda
  3. Varicoze fete
  4. Eu pe durata sarcinii nu am întrerupt absolut deloc antrenamentele, făceam antrenamente usoare, exerciții de pilates, de respirație, fie acasă, fie la sală când prindeam timp liber.
  5. Exercițiu varicoză cu lucrări sedentare
  6. Tratamentul medicamentelor varicoase prin droguri
  7. Chilot pentru a trata vene varicoase
  8. Trebuie să reţii că e chiar indicat să faci sport în această perioada, iar specialiștii Fitness Scandinavia îți vor explica mai joc care sunt sporturile cele mai sigure şi potrivite atunci când eşti gravidă.

E bine cunoscut faptul ca yoga elimina stresul si relaxeaza trupul. Majoritatea tipurilor de yoga sunt sigure in timpul sarcinii, cata vreme nu sunt efectuate prea riguros.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Nu e contraindicat desi, pe masura ce centrul tau de greutate se schimba, e posibil sa nu mai poti sa-ti mentii echilibrul la fel de bine ca inainte. Evita sa stai intinsa pe spate pentru o perioada prea mare varicoza ajuta ajutor timp.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Poti cauta o clasa speciala de aerobic pentru femeile gravide. Poti dansa foarte bine si la tine acasa sau intr-o sala de dans care ofera cursuri speciale pentru gravide.

Despre nutritie Vestea buna este ca desi esti gravida, poti incepe sa practici sport pentru prima oara pe perioada sarcinii, chiar daca inainte ai fost o persoana sedentara. De altfel, sportul este atat de benefic, incat specialistii recomanda ca femeile gravide sa efectueze cel putin 30 de minute de activitate fizica moderata pe zi, in cele mai multe zile ale saptamanii. Sportul practicat in timpul sarcinii iti da o stare de bine, imbunatateste somnul si reduce durerile si disconfortul care apar in sarcina. De asemenea, previne si trateaza diabetul gestational si ar putea sa previna aparitia preeclampsiei.

Nu exagera insa cu invartitul sau sariturile. Distribuie Vesti de la bebe Vrei sa sti cum se va dezvolta micutul in urmatoarele saptamani de sarcina? Afla din newsletterele personalizate special pentru tine.

exerciții în variganțele femeilor însărcinate

Estimare nastere Calculeaza raportat la ultima mentruatie Data ultimei menstruatii.

Interesantsubiecte